قوانین و مقررات

شرایط و قوانين استفاده از سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت،

يکي از اهداف سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، ایجاد بستری مناسب براي معرفي پزشکان و نوبت‌دهي آنلاين مطب است، لذا استفاده از خدمات این وبگاه به معنای پذیرش شرایط مندرج در این توافق‌نامه از سوی پزشکان محترم استفاده کننده از سامانه نوبت‌دهي آنلاين مطب تلقی می‌شود.


1
ـ3ـ پزشک: منظور پزشکان محترمي هستند که تقاضاي استفاده از خدمات «سنام» را دارند و نيز مي‌توانند به عنوان همکار سلام‌دکتر در ساير محورها از جمله پرسش و پاسخ آنلاين و توليد محتواي سلامت به فعاليت بپردازند.
1
ـ4ـ کاربر: منظور مراجعه‌کنندگان به سايت اعم از افراد سالم يا بيمار است.
1
ـ5ـ اکانت کاربری: شامل نام کاربري و رمز عبور پنل مديريت سایت است.

ماده 2ـ شرايط عمومي:
2
ـ1ـ سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت،  به عنوان یک وبگاه ایرانی از قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران تبعیت می نماید.
2
ـ 2ـ سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، در صورت مشاهده و یا احتمال وجود هرگونه تناقض اطلاعات و نام کاربری وارد شده با اطلاعات واقعی پزشک، می تواند اکانت کاربری را مسدود و جلوی پرداخت وجه را بگیرد. سلام‌دکتر برای تأیید اطلاعات و اطمینان از صحت اطلاعات در بازه‌های زمانی مختلف نیز می‌‌تواند از پزشک درخواست ارسال اطلاعات تکمیلی نمايد.

ماده 3ـ وظايف و تعهدات سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت،:
3
ـ1ـ راه‌اندازي پنل مديريت اختصاصي براي پزشک
3
ـ2ـ برگزاري جلسات آموزشي استفاده از پنل جهت پزشک و يا منشي
3
ـ3ـ پشتيباني کامل از سامانه و پاسخگويي به موقع به کاربران و پيشگيري از مواجه پزشک و کاربر در مسایل فنی و مالی
3
ـ4ـ برطرف کردن ايرادات فني احتمالي در اسرع وقت
3
ـ5ـ حفاظت از اطلاعات ذخیره شده
3
ـ6ـ واريز مبلغ ويزيت بيماران مراجعه کننده در هر روز طي 24 ساعت به حساب پزشکان محترم.
3
ـ7ـ ارائه اسناد راهنمای استفاده از پنل سامانه

ماده 4ـ وظايف و تعهدات پزشک:
4
ـ1ـ ثبت  تنظیمات و اعمال تغییرات لازم در پنل
4
ـ2ـ اظهار صحيح اطلاعات در زمان ثبت‌نام
4
ـ3ـ ثبت مراجعه بيماراني که نوبت آنلاين دريافت کرده‌اند در سامانه
تبصره 1ـ بديهي است عواقب ناشي از عدم ثبت به موقع مراجعه بيماراني که نوبت آنلاين دريافت کرده‌اند به عهده پزشک است.

ماده 5ـ هزينه‌ها، درآمدها و شرايط مالي:
5
ـ1ـ کليه خدمات سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت برای پزشکان رایگان می باشد.
5
ـ2ـ با توجه به تسويه حساب 24 ساعته شرکت شاپرک (شرکت شبکه الکترونيکي پرداخت کارت) با کليه دارندگان درگاه‌هاي اينترنتي و دستگاه‌هاي POS، سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، مبالغ ويزيت بيماران مراجعه کننده به مطب در هر روز را طي 24 ساعت به حساب پزشکان محترم واريز مي‌نمايد.
 
ماده 6ـ امنيت:
 
هیچ سیستمی دارای امنیت کامل نمی باشد، با اين حال سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، تمام تلاش خود را نموده و می نماید تا با فراهم آوردن بستری امن، دسترسی غیرمجاز به اطلاعات و ساير تهديدات امنيتي فضاي سايبري را به حداقل ممکن برساند و از آن جلوگیری کند.

ماده 7ـ حقوق مالکيت معنوي:
کلیه محتویات نرم‌افزاری، ابداعات و طرح‌ها و همچنین حقوق استفاده از سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، متعلق به مالکين شرکت پیشگامان سلامت است.
تبصره2ـ خدمات این وبگاه بر اساس «آنچه هست» و «آنچه موجود است» ارائه می‌شود. سامانه نوبت دهی پیشگامان سلامت، عدم بروز اشکال و قطعی در صفحات اینترنتی این وبگاه ناشي از اشکالات سيستم مخابراتي و اينترنتي کشور را ضمانت نمی‌کند.

ماده 8ـ امانتداري:
اطلاعات فردی و مالی پزشکان و کاربران در سایت محرمانه تلقی شده و در هیچ صورت به جز حکم مراجع قضايي ذيصلاح در اختیار هیچ فرد و یا سازمانی قرار داده نخواهد شد

 

محیط زیبا با رنگ بندی متفاوت
امکان تعریف بیمارستان،درمانگاه،کلینیک و مطب به صورت نامحدود
امکان تعریف پزشک با مشخصات کامل از جمله اطلاعات تماس،تخصص و محل کار
امکان تعریف ساعت شروع و پایان ویزیت ، روزهای ویزیت و زمان بین ویزیتها
امکان تعریف تعداد بیمار و فاصله زمانی بین بیماران
امکان اطلاع رسانی به پزشکان از طریق ایمیل بعد از ثبت نام هر بیمار
امکان رد یا تصویت ساعت ویزیت هر بیمار توسط پزشک مربوطه
جدول زمانی جهت روئت زمانهای رزرو و قابل رزرو برای هر بیننده جهت رزور ساعت و روزهای دلخواه
امکان تکرار ساعت ویزیت یک بیمار در کل روز ،هفته و ماه
ثبت نوبت فقط از طریق ثبت نام در سایت قابل دسترسی می باشد
و امکانات فوق العاده دیگر

 

سیستم نوبت دهی در بیمارستانها و مراکز درمانی...
بکارگیری سیستم نوبت دهی بیمارستانی باعث پاسخگویی سریع و آسان به مراجعه کنندگان و کاهش تردد و شلوغی در مراکز در مانی می شود. این سیستم با توجه به تجارب تیمی مجرب از متخصصین مدارک پزشکی و برنامه نویسان، به صورت همه جانبه نیازهای بیمارستانی را رفع می نماید. از مزایای این سیستم می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
1-
جلوگیری از ازدحام بیماران در جلوی در اتاق پزشکان و ایجاد محیطی آرام برای پزشکان و بیماران
2-
نظم بخشیدن به صف و بالابردن سرعت خدمات
3-
تفکیک بیماران تخصصی
4-
محدود کردن تعداد پذیرش های پزشک
5-
گزارشگیری از تعداد و ساعات بیماران پذیرش شده
در سیستم نوبت دهی دریافت نوبت به صورت های زیر امکان پذیر است:
-
مراجعه حضوری به كلینیك و دریافت نوبت از كیوسك هاو استند های نوبت دهی مستقر در كلینیك
(
حتی برای افراد کم سواد و بی سواد به وسیله تصویر پزشک و انواع تصاویر دیگر)
-
مراجعه حضوری به پذیرش درمانگاه و اخذ نوبت از پذیرش که در این روش از پرینترهای حرارتی رومیزی استفاده می شود.
(
در بعضی از مراکز از سیستم نوبت دهی تلفنی و رزرو استفاده میشود که در این صورت از این روش استفاده می شود)
اطلاعات برگه نوبت اخذ شده از کیوسک یا پذیرش شامل موارد زیر می باشد:
-
درج تعداد افراد منتظر در صف
-
درج مدت زمان انتظار در صف
-
راهنمایی بیمار به اتاق پزشک مربوطه
-
درج تیزر های تبلیغاتی و پیام های بهداشتی
امکانات نرم افزاری و سیستم فراخوانی به شرح زیر می باشد:
-
محدود کردن تعداد پذیرش های پزشک
-
امکات تعیین رنج شماره ( تفکیک شماره های هر تخصص)
-
فراخوانی شماره به صورت صوتی و نمایش درسردر اتاق و سالن انتظار
-
تکرار شماره فراخوانی شده
-
فراخوانی شماره بصورت سریالی یا جدا جدا
-
امکان پخش موسیقی و تیزر های تبلیغاتی
تجربه نصب در بیشتر از 20 بیمارستان و درمانگاه و کلینیک های دولتی و خصوصی